♥ Kate Hudson
2010-01-23 / 22:07:48 / Kändisar

Även känd som Liv i Bröllopsduellen ;p Haha, jag tycker faktist att hon är riktigt söt. Alltså hur hon klär sig och sminkar sig. Jag har alltid tyckt att hon också är en duktig skådespelare. Hon sjunger ganska bra också, men så vitt jag vet så har hon bara en singel "Cinema Italiano" Vet dock inte ifall jag gillar den lika mycket. Men jag ville bara skriva att jag tycker att hon är jättesöt och att hon verkar jättesnäll :) Visste faktiskt inte att hon hade en singel förräns jag sökte på youtube.

. .

 

.

.

Där fick ni er ett litet snabbt inlägg ;) Pusspuss!


1 Kommentarer
Maja:

Ville bara säga att det inte var Kate Hudson i filmen vi såg. Den blonda heter Jaime Pressly och brunetten heter Rashida Jones. Men filmen var riktigt rolig tycker jag! <3



SKRIVET DEN: 2010-01-25 KL: 13:12:40 URL: http://majasmuskler.bloggspace.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)