japansk reklam
2010-01-14 / 17:51:27 / Knasigt!

... haha! har suttit och garvat så mycket åt den japanska reklamen att mitt huvud dundrar sönder :D kan ni fatta hur mycket tid dem lägger ner för att göra en reklam som bara underhåller folk. Dem lär ju inte sälja mycket på det iallfall. jaa, som sagt så har jag svårt att inte skratta när dem är så flummiga. Dem är ju heelt seriösa :D

Men asså.. tycker ni inte att det är ganska lustigt att alla länder har så olika reklamer. Jag menar t.ex. här i sverige så är vi ganska seriösa och tråkiga vad gäller reklamen om man jämför med japans. Eller har jag fel?Typ om man hör på musiken i dem japanska reklamerna.. Vi skulle ju ALDRIG lägga in sådan musik i våra reklamer för att det skulle verka fånigt och för att ingen skulle köpa det. och hur ofta har vi änns musik i våra reklamer? VI ÄR TRÅKIGA  rent ut sagt. Tänk om vi bara hade vågat lite mer.. Men det här är bara min åsikt :)

 

   

 


1 Kommentarer
Anonym:

Du måste börja skriva oftare och lägga in mera bilder, om du inte gör det så förlorar du besökare...



SKRIVET DEN: 2010-01-16 KL: 22:29:20



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)