Äpple + Delikatessyoghurt
2010-01-22 / 21:08:48 / Vardag

,

Jag har precis smakat en helt ny grej (för mig alltså), Äpple doppat i Vanilj Delikatess Yoghurt. Det var faktiskt helt okej. Men imorgon blir det antingen Trocadero flaskor (Lösviktsgodis) eller en påse med Lantchips Gräddfil *Thank god for rescue my saturday* x) Ville bara få det sagt. Haha. Jaja, nu ska vi sätta igång Let's Dance, vi har ju nämligen såndär hi tech TV som man kan spela in på. Grymt skönt ifall man skulle råka missa något favvisprogram. Nu tycker jag iofs inte att Let's dance är något riktigt märkvärdigt då, menmen... Inatt vid tvåtiden är den där HAITI Galan :) Som jag då självklart ville se, men inte får för mamma. Det spelas in ofc.

"Its Friday i'm in love.." (Nej, jag är inte IN LOVE)

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)