Haha, finns bara osmarta fjortisar
2010-02-25 / 18:23:49 / Knasigt!

Haha, kolla vad jag hittade på Tjuvlyssnat.se. Jag skrattade direkt när jag såg dem här. Ni borde också kika lite där för det är verkligen helt sjukt vad folk kan vara osmarta ibland.. HAHA!

Tre fjortisar diskuterar den ena tjejens nya Canada Goose-jacka.
Tjej 1: Hmm… Jag undrar vad det är för sorts päls på luvan.
Tjej 2 (helt övertygad): Ofta du inte vet? Det är ju gåspäls! Varför skulle den annars heta Kanadagås?

Två "fjortisar" står på en busshållplats när dom ser en blind man gå över vägen.
Fjortis 1: Fan, jag skulle aldrig våga gå över vägen om jag vore blind!
Fjortis 2: Nej! Hur vet man om det kommer någon bil liksom?
Fjortis 1: Eller hur! Tänk att vara blind, då kan man typ inte ens använda mascara eftersom man inte ser vad man gör!
Fjortis 2: Det har du rätt i! Tänk, livet skulle suga om man vore blind!
Fjortis 1: Shit han kollar ju hit! Göm dig för fan!


1 Kommentarer
jennifer:

jag är inte fjortis. ja säger ofta dumma grejer som får folk att skratta. hihihi :) typ som när ja trodde att man ser svartvitt när man är färgblind ;D



SKRIVET DEN: 2010-02-26 KL: 17:02:43 URL: http://supertasty.devote.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)