Sammanfattning av veckan dårå :)
2010-02-18 / 18:34:28 / Vardag


dda25246.gif Pink ribbon with bow right image by SimplySiggiesByViKi


I måndags hände NADA i skolan. Asså ingen var särskilt rolig... OCH när jag kom hem så såg jag att min kära ljusslinga hade dött. Ni vet den jag har runt spegeln? R.I.P älskade ljusslinga, så jag sprang ut till förrådet och hämtade en ny. Men asså säg inte till någon men jag råkade nog ta sönder en liten jultomte i porslin när jag sträckte mig efter kartongen ^^ Den liksom attackerade mig innan den "hoppade" in bakom mitt cyckeldäck. R.I.P på dig med stackars liten oskyldiga tomte. Hans huvud ramlade av så den gömde jag i kartongen. Visst är jag smart?



dda25246.gif Pink ribbon with bow right image by SimplySiggiesByViKi

I tisdags fick vi gå tidigare från skolan eftersom Sofia var sjuuk, Tom kom till våran hall och sa att vi fick sluta.. Så alla började ta på sig kläder och gå ner till bussen, och tre minuter senare (När typ bara jag, Emma, Denise och Anna är kvar) kommer Jeanette och säger "Vad gör ni?? Vi ska ha Engelska nu" och jag bara "Spriing innan hon stoppar oss!!" Haha, det var lite kul. Men det roligaste av allt var att Denise sa "Men Anna, du och jag kan ju stanna kvar och ha Engelska" Kan ni förstå hur mycket jag och Emma skrattade påväg till bussen ^^

dda25246.gif Pink ribbon with bow right image by SimplySiggiesByViKi

Igår sydde jag klart min Necessär på Slöjden. Vit i silke är den.  Dummaste av allt är att jag råkade stänga dragkedjan när jag skulle sy ihop den så att jag får inte upp den. Ska ju vända den ut och in och dragkedjan är ju stängt innefrån. Buhu, Poor me! Nu har jag iallfall något att pyssla med nästa onsdag. Utöver det så tror jag faktist att den blev rätt bra. Sedan ska jag börja på ett klädesplagg som ska ha resår i midjan :o öhh. Ni ska få se necessären nästa vecka.

dda25246.gif Pink ribbon with bow right image by SimplySiggiesByViKi

Idag redovisade jag min Elevens val forskings-vet inte vad det heter-sak och hade med mig Lydia. Alla var jättenyfikna, särskilt ettorna som hade rast när jag skulle hem med Lydia igen. Dem bara "Åå, vad är det du har i buren??" och sprang efter mig som små... öhm.. ettor brukar göra när dem får syn på något kul. Ikväll är det, btw. Glee och Made in Sweden. Ska sees helt klart :) Ikväll äts det Korvstroganoff om någon orkar bry sig. Puuss!



1 Kommentarer
Maja:

Stackars tomten... :( Men, Emma, inte gömma då väl!? Skäms på dig! Är otroligt nyfiken på den där necessären... Du är väl för rolig! :D

Puss på dig <3



SKRIVET DEN: 2010-02-18 KL: 19:25:38 URL: http://majasmuskler.bloggspace.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)