Rosa puffärmad tröja
2010-02-28 / 12:07:10 / Shopping

...Från Lindex för ovanlighetens skull. Igår var jag nämligen i Nacka med Pappa och Hampus. Lillebror hittade jättesnygga grejjer.. Ett par chinos, och tre t-shirtar. Och sedan när vi var klara och pappa skulle hämta ut pengar så gav han mig TVÅHUNDRA kronor extra (trehundra totalt), bara för att det var "sportlov" så det fick bli "sportlovs- pengar" menade han. Haha! Så nu har jag en jättefin rosa tröjja + 300 kronor från ingenstans liksom. Min papp är världens snällaste tycker jag.. 

Och juste, när Hampus stod i omklädningsrummet tillsammans med mig på Lindex så sa han; "Och jag vill ha sånnadär beiga byxor" och jag bara, "du menar chinos eller?" haha.. och sedan efter ett tag när vi gick ut från Lindex så säger han "Nu får vi inte glömma att köpa cappuchinos till mig bara!" Haha! 

Men vi hittade ett par (cappu)chinos till honom på Zara Kids avdelningen, shiit vad snygga dem var! Och han har blivit riktigt modeintresserad nu faktist. Liksom, rosa t-shirt och chinos. Inte Hampus stilen rikitig ;)









3 Kommentarer
CLIP:

väldigt snygg tröja!



SKRIVET DEN: 2010-02-28 KL: 18:21:39 URL: http://clip.blogg.se/
Amanda:

Exakt likadan som min! :D <333



SKRIVET DEN: 2010-03-01 KL: 12:14:04 URL: http://typmandaah.blogg.se/
jennifer:

haha, snygga kläder hampus fick :) söt tröja du köpte oxå



SKRIVET DEN: 2010-03-03 KL: 16:00:20 URL: http://supertasty.devote.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)