Nytt smink and still sick!
2010-02-23 / 12:56:31 / Vardag

Jag är fortfarande hemma och är sjuk. Jag skulle inte vilja påstå att Hampus, som också är hemma, är särskilt sjuk men han fick stanna hemma ändå. Pappa har åkt iväg på ärenden, bl.a. hämta min mattepärm och handla mat. Han skulle komma hem om två timmar typ.. Oo, juste.. jag provade ju mitt nya shampoo igår och jag tycker att det var otroligt bra! :o Bättre än vad jag trodde helt klart.. Emma skulle få en header av mig idag men Hampus ska ha datorn och jag känner inte för att sitta mycket mer än vad jag har gjort redan. Btw, min hosta har blivit värre men jag är i skolan imorgon förhoppningsvist. JAG TÄNKER DEFENITIVT VARA DÄR PÅ TORSDAG!

Och så var det det där med smink. Jag betalar ju allt mitt smink för egna pengar och nu börjar min mascara att ta slut så jag ska spara pengar till en likadan gul mascara som jag har nu (som är slut ^^) Kanske inte blir till den här månaden meen till nästa for sure. Aja, slut på mitt tjat, nu ska jag och Hampe-Dampe gå och fixa lunch. "Kycklingpinnar" med currysås. CYA, Puuuss!




1 Kommentarer
emma:

heej asså förlåt men jag har inga pengar på mobilen så att jag kunde inte svara på smset men jag vill nog ha blå färg <33 du måste komma imorrn i <3 u



SKRIVET DEN: 2010-02-23 KL: 17:32:56 URL: http://emmajosefinaeriksson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)