Nytt Shampoo/Balsam men samma märke
2010-02-22 / 17:31:37 / Mode & Skönhet


I Fredags åkte jag och pappa till Ica för att köpa Fredagsmys och han undrade ifall jag saknade något. Shampoo och Balsam tar slut rätt ofta för jag har ganska tjockt hår och brukar ta myyycket balsam i håret, så jag ska självklart Balsam. Och då när jag gick omkring där vid shampoo hyllan så ser jag en flaska som jag aldrig har sett. 2 in 1, Shampoo + Balsam, så den fick följa med hem. Ikväll när jag ska duscha så ska jag testa den. Men jag kommer nog alltid att tycka bäst om den röda eller rosa flaskan. De klassiska ;)


1 Kommentarer
jennifer:

ja gillar vita ;)



SKRIVET DEN: 2010-02-23 KL: 14:22:03 URL: http://supertasty.devote.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)