Hemma idag också :s
2010-02-24 / 09:43:41 / Vardag

Sista dagen som jag ska vara hemma. Har faktist aldrig längtat så mycket till skolan som jag gör nu.. och imorgon ska jag liksom gå på hundpromenad hela dagen i ungefär - 14 .c Bläblä, men tänk om jag hade valt Romme liksom. Ligger inte det i dalarna? Det skulle iallfall ta sjuukt lång tid att åka dit. Och sedan ser man alltid någon skitfilm i bussen också, Tillbaks till midgård såg vi när jag åkte till kungsberget -.- Haha, förlåt men asså jag är faktist sjuk och bara halvvaken. Och Quennie, om du läser det här så är jag verkligen ledsen att jag inte hann ge dig skidglasögonen. Sry!


Till frukost blev det en banan och ett stooort glas Godmorgon Apelsinjuice.. För bananer ska ju tydligen vara väldigt rika på flera vitaminer och mineraler som vitamin B6, kalium och magnesium. Haha, och bananer är ganska mättande! punkt slut. Eller juste, jag har tvn på i bakgrunden och precis när jag skulle infoga bilden ovanför så går en reklam för energidryck, typ, igång.. haha apan bara "Bananas are for monkeys" och så var det ett hypnotiserande ljud i bakgrunden. Fatta vad jag skrattade (och hostade!!) snacka om  sammanträffande. Shiit vad läskigt ^^ 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)