Förlåt för sega updates
2010-02-03 / 18:07:25 / Vardag

... Nu skäms jag lite :$ Shame on me! Jag har inte bloggat sedan i lördags.. elr var det söndags? Hur som helst så var det länge sedan. Jag antar att det beror på att jag har gjort annat, t.ex. Ikea, Föräldramöte osv. Samma sak äre med FB där jag också har varit otroligt oaktiv, jag ska försöka bättra mig. Uhmm, vad skulle jag skriva? ;o Jo, juste... UR var på skolan och filmade. Haha, vi är med i TV, fett najs! Hahha, skämt å sido.. Snart ska jag ställa mig och förbereda maten. Idag blir det lyxmat ;) Fläskkarré med pommes och chilibearnaise *yummie* På en onsdag också :o En sak till var det... Idag på morgonen skulle vi ha Syslöjd men Anna Lena (lärare) var inte där idag så vi fick håltimme slash (Haha, orka skriva /) rast i en och en halv timme. Jao.. Det var det.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)