wi-fi zone
2010-04-12 / 23:35:04 / Vardag

vi bytte hotell idag efter hårda sängar och två kackerlackor (disgusting, i know) det här hotellet är typ tio gngr större och har fem pooler & frukost, -lunch, - middagsbuffe. Vi har nyss ätit och jag är proppmätt, haha. I övermorgon åker vi hem till sverige igen och då lovar jag att ni ska få mååånga bilder. Idag har vi bara solat och badat.... Finns nt så mkt annat att göra när det är så varmt. Så nu är jag typ rödbrun hela jag, snyggt - not! Haha. Imorgon var det meningen att vi skulle rida kameler men eftersom vi hellre vill utnyttja vårat all inklusive så skippar vi det nu. Igår hyrde vi en bil och åkte upp i bergen och längre ut på kusten. Vi badade på en ljusblå strand (eller inte jag, för jag sprang runt och letade desperat efter snäckor) och efter det så åt vi vid en strandrestaurang och tittade på solnedgången, lovely! What about kissie då? Jo, vi åkte ju samma flygplan hit och nej hon åkte inte businessclass som hon påstår. Och samma kväll så sitter hon och jackie ferm (ni vet hon paradise hotel vinnaren?), dennis m & typ marie plosjö på restaurang roma... Samtidigt som oss. Så, ja jag såg henne. Haha! Nu blir det lite kyligare här... Skulle gissa på ca. 17 celsius. Haha, nu skriver jag som en professor i naturvetenskap. Och ja, det är kallt här nere ;) aja, sitter ändå bara i linne och fryser inte mkt. Och juste, skolan började idag. Haha, stackars er där i sverige, men jag saknar er deaqe (hur fan gör man hjärtan på en nokia eseries? Hahaha) ni får i iallafall tänka er ett hjärta :) Japp, det här inlägget har tagit mig ca.tjugo minuter ;o haha! Godnatt och sov sött - puss! Idag har vi bara bada sola . Det är jättevarmt så det fin

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)