Snart bär det av mot skolan
2010-04-26 / 06:44:50 / Vardag

...och det här får bli sista inlägget innan jag kommer hem från Korsö. Det ska bli grymt kul och jag är jättetaggad. Emelie och jag bestämde att vi skulle ha "likadana" kläder på oss idag så jag hoppas att hon inte har glömt det nu. Canada - Gina Tricot Linne - Jeans! Haha klassiskt. Eeller inte, men otroligt mysigt faktist. Nu ska jag försöka kolla av facebook om det vill samarbeta med mig vill säga -.- Igår kunde ju fb inte visas av någon konstig anledning. Var det så för er också? Nåja, var något mer jag skulle skriva har jag för mig. Eller så var det inte såå - Puss & Kram ♥


Daagens som sagt :)<3


Korsö <3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)