Korsö närmar sig!
2010-04-24 / 18:26:55 / Vardag

Snart blir det Korsö med klassen bästa tjejerna<3 Och jag tror att jag har allt jag behöver packa. Det var bara batterier till ficklampa som vi måste köpa + ett par gummistövlar, stövlar, kängor eller kalla det vad ni vill. Haha! Mm, godis i massor och en osynlig chipspåse som min tjockis till lillebror åt upp *host* och så min kära Vimto bubbliz läsk. Seer fram emot detta asså<3 Tror förresten att jag hittade stället vi ska bo på :D Jag är bara bääst.





1 Kommentarer
AMANDA TYPMANDAAH:

Haha, jag har varit där med klassen. Men jag var j*vligt förskyld då och hade feber, så det var inte så kul..

Hoppas att du får det bra <3



SKRIVET DEN: 2010-04-24 KL: 22:44:06 URL: http://typmandaah.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)