Jag har fortfarande inte insett det..
2010-04-24 / 23:56:22 / Sötast!

Hur kan man gå från allra bästa bästisar till bara kompisar? Har alltid ställt mig den frågan. Jag saknar dem tiderna då vi var REA, jag saknar oss tillsammans. Det var dem bästa åren i mitt liv. Men jag tror inte att jag har fattat att vi har glidit ifrån varandra så mycket. Hur kunde det gå så fort? Från REA till ingenting. Jag önskar att det kunde bli som förut även om jag vet att det inte kan bli så. Vi har alla tre skaffat nya bästisar och säkert nästan glömt tiderna vi hade tillsammans även om jag har många starka minnen med oss.

Några av dem var t.ex. när vi var ute på rast och lekte att vi var olika leksaker i en leksaksaffär och vi kom till liv och skulle rymma ur våra "kartonger" Jag har för mig att jag var en såndär isbjörn som kunde röra sig och bli matad, och det var Amanda också och Rebecka var en sköldpadda. Rebecka hade en såndår blå plastlåda (som det brukade ligga hinkar och spadar i) som skal... och sedan råkade hon tappa den och då utbrast hon "PRIVATA DELAR" haha, kommer verkligen ihåg den gången.

Och sedan en gång när vi gick hem till Rebecka efter skolan och stod och åt glass och pratade i hennes kök, brevid verandadörren. Tror jag berättade att vi skulle flytta och Rebecka tillade att hon också "kanske" skulle flytta till stan.. det blev så också.

Asså, gud vad fort det gick. Ibland önskar jag att man kunde spola tillbaka i tiden och få uppleva det igen. Hihi, nu låter jag barnslig men så är det verkligen. Vi MÅSTE TRÄFFAS SNART! <3 REA.

Älskar också DEAQEE glöm inte det för allt i världen, ni är mitt allt

Sååå, nu har jag insett många värdefulla vänner jag har haft, NI har förändrat mitt liv föralltid, både positvit och negativt... Jag ångrar ingenting av det. Jag har haft många bästisar, från min barndom, på senare tid och helt nya också,. Men alla ni betyder otroligt mycket för mig på många olika sätt och ni lär mig nya saker hela tiden. Det gör/har gjort mig till den jag är idag. Och jag vet att ni tycker att jag verkar fånig för att jag har skrivit ett så långt inlägg men jag var tvungen att skriva av mig och verkligen visa hur mycket ni betyder och har påverkat mig. Jag trode aldrig att jag skulle få träffa så betydelsefulla människor ♥






 


5 Kommentarer
Anonym:

Ååå, gmn du får mig verkligen att tänka tillbaka på de tiderna! Saknar dig så otroligt mycket<3 håller verkligen med dig puss och kram din för alltid Rebecka



SKRIVET DEN: 2010-04-25 KL: 00:17:51
Rebecka:

Jag blir rörd vännen <3?



SKRIVET DEN: 2010-04-25 KL: 00:20:26
Maja:

Vad du är fin Emma som kan sätta ord på hur du känner för dina vänner på det här sättet. Jag är stolt som får vara din mamma och jag är verkligen en lycklig mamma som vet att min älskade dotter har så fina vänner som betyder så mycket för henne och att hon också är en så fantastiskt fin vän!

Puss finaste! <3



SKRIVET DEN: 2010-04-25 KL: 00:21:41 URL: http://majasmuskler.bloggspace.se
Natalie:

snygg design du har på bloggen :D



SKRIVET DEN: 2010-04-25 KL: 11:17:05 URL: http://nataliejulia.blogg.se/
josefine:

hej hej gud vad sööt blogg och du är!!!! jag saknar dig!! mvh// Josefine



SKRIVET DEN: 2010-04-28 KL: 08:23:19



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)