Jag är en taggad boknörd
2010-04-02 / 20:29:49 / Vardag

Emma - Tack vare dig har jag blivit en riktig boknörd! Uhm, toppen! *NOT* Men emma, asså f*n vad boken var bra. Tillsammans av Denise Rudberg. Läste ut dubbelboken (ettan + tvåan) på en dag. Det ni! Slå det.. Det var typ trehundra sidor ju. Shiit! vad snabbt jag läser alltså. Men heter man Emma och väl har börjat läsa en bra bok, ja asså då är man fast! ;o Men jag ska försöka köpa trean innan spanienresan - Gaaah, ville ju spara några sidor av boken till flyget ju.

Nu är det... Vad blir det? Typ fem dagar kvar till spanien. Sjuukt taggad asså  :) Men nu har Talang börjat, och det vill jag se faktist. Pussokram ♥

Btw, fick reda på att jag framöver kommer att få 500 kr utöver min månadspeng att köpa kläder för (VARJE MÅNAD) Guud, vad skönt. Tänk att kunna bestämma vad man vill köpa själv liksom.. Sedan när jag fyller tretton så kommer jag att få ett "bankomatkort" typ. Hihi!

1 Kommentarer
Amanda:

Visst e dom bökerna bra!! :D Jag har läst alla böckerna : 1, 2 och 3 :D <3



SKRIVET DEN: 2010-04-05 KL: 13:43:05 URL: http://typmandaah.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)