Idag (Fredag 23/4)
2010-04-23 / 21:38:31 / Vardag

När vi slutade idag så åkte vi (= Anna, Denise Quennie & jag) först till Gustavstavsbergs centrum där jag och Quennie köpte godis, det var meningen att jag skulle ha det till Korsö men vi får väl se hur det blir. Haha, efter det så tog jag och Quennie bussen till Mölnvik. Denise och Anna missade den precis och Denise pekade finger till oss haha söt hon är. När vi kom till Mölnvik mötte vi upp Maritza på Lindex som skulle köpa leggings till Discot dem skulle ha ikväll (hennes klass dårå) och jag skulle köpa Canada mysbyxor + tröja till mig. Efter det åkte vi hem till mig och tittade lite på teve och sminkade Maritza. Det blev jättefint, särskilt när Quennie lockade hennes hår. När vi var klara tog vi bussen igen till Vik där Maritzas disco var. Men när vi kom dit fick vi inte komma in - F*ck. Vi var nog för snygga ;) Haha, nejdå skämt å sido. Nej, men då åkte vi bussen IGEN(!) till Gustavsberg denna gången för att köpa chips och läsk och då kom jag och Hampus på att vi inte hade ätit. Japp, det blev en pizza att köpa hem strax innan våra busskort slutade att gälla (19.00) När vi hade kommit efter det... typ nu ja, vi kollar på teve. Mm, det var det. Liiite långt inlägg :D

Vi åkte buss SEX gånger idag! ;o




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)