Bilderna från Gran Canaria - part one
2010-04-15 / 19:24:20 / Familjen



Det blev lite mer än sex hundra bilder så jag kan tyvärr inte visa alla. Bilderna kommer i flera olika delar/inlägg (Så att jag kan blogga om annat där emelllan) och dem är inte i någon särskild ordning :) Hoppas att ni tkr att det är kul med bilderna och ni får gärna komentera! Jag kan svara på era frågor i ett senare inlägg.


Bild 1 - Playa del inglés ("Engelsmännens strand" direkt översatt)
Bild 2 - Aeropuerto de Gran Canaria (Flygplatsen där alltså)
Bild 3 - Några random palmer bara, fina eller hur?
Bild 4 - En knasig lillebror på Novair... På väg DIT! Han var nog lite trött!
Bild 5 - Bussarna väntade på flygplatsen i GC.
Bild 6 - Snötäckta berg såg vi ifrån flygplansfönstret, troligen Alperna!
Bild 7 - Det nya hotellet, stora poolen..
Bild 8 - En stor fontän i en park.
Bild 9 - Också Playa del inglés..
Bild 10 - En röd blomma utanför det första hotellet. Min bästis :')
Bild 11 - Restaurangerna (fanns flera) längs med strandpromenaden/gatan.
Bild 12 - Jag & pappa på en stenmur högt ovanför strandpromenaden.
Bild 13 - Stammen av en palm.
Bild 14 - NEJ, det är inte en staty. Det är en gubbe som har målat sig över hela kroppen, jag lovar. Fett läskig var han. Och han rör på sig ibland också *ryser* Han stirrade typ på mig ;0
Bild 15 - Mina fötter i salta medelhavet, första "doppet"
Bild 16 - Lillebror springer i havet. ser ni vad glad han är? ^^
Bild 17 - Lillebror igen.. Fett skumt hopp!
Bild 18 - Jag hoppar... På något vis ;s
Bild 19 - Haha, mitt vackra hår i guess? ^^
Bild 20 - Jag antar att det ska föreställa mig på stranden?
Bild 21 - Totalt ofokuserade båda två, hihi!
Bild 22 - Visst har inte vi den här i sverige? ;o
Bild 23 - Hampus på en liten ponny! Hihi
Bild 24 - Uppe i bergen med hyrbilden, vi tar en paus och tittar på utsikten.



















5 Kommentarer
Denise:

Otroligt fina bilder gumman (:<33



SKRIVET DEN: 2010-04-15 KL: 19:34:00 URL: http://neaat.blogg.se/
Maja:

Wow, vad härliga bilder! Ser ut som en skön semester. Kram <3



SKRIVET DEN: 2010-04-15 KL: 23:30:18 URL: http://majasmuskler.bloggspace.se
Anonym:

Vilka underbara bilder! :)

schysst McDonalds :)



SKRIVET DEN: 2010-04-16 KL: 12:25:41
Johan A Olin:

övanstående var från mig då´ra ;)



SKRIVET DEN: 2010-04-16 KL: 12:26:43
AMANDA TYPMANDAAH:

Vad hette hotellet ni bodde på ? Asså de på bilden.

Jag tror att det hotellet ligger mitt emot , det jag var på! :D



SKRIVET DEN: 2010-04-17 KL: 11:48:45 URL: http://typmandaah.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)