Vilken stil är du?
2009-11-27 / 20:21:37 / Mode & Skönhet

Vilken stil är du?
Ännu ett typiskt "Emma- inlägg". Såå, vilken av dessa två stilar skulle du ta på dig och ha under en skoldag? Själv hade jag nog valt tvåan för att den är lite mer avslappnad. Men jag gillar ettan väldigt mycket också. Särskilt toppen. Jag miaxde ihop kläderna på
den här sidan (Polyvore.com) En jättebra sida med över tvåtusen, säkert ännu fler, olika kläder att trixa med. Nu bilr det nog inga mer inlägg för ikväll så ni får ha det bra och sova gott. Nu ska jag se på idol för Hampus ropar som *PiiiP* på mig hela tiden (Btw han mår bättre nu) 
 Signature


1 Kommentarer
OnlyNicole:

2



SKRIVET DEN: 2009-11-28 KL: 12:19:29 URL: http://onlynicole.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)