Typ första bilden på mig då..
2009-11-28 / 20:49:40 / Sötast!





Jag? Vem annars?

.. Och den var ju.. ehm.. Fin. Nej man jag kunde inte hitta någon annan. Just nu sitter jag och äter godis och skriver en massa oseriöst på f. b (Facebook för efterbilvna) Såå jag skulle inte vilja påstå att jag har särskilt kul direkt. Elr man skulle väl kunna säga att mitt liv har lite utav stannat. Och eftersom att ni redan vet vad jag har gjort idag så vet jag inte vad jag ska skriva om heller. Vad ska jag skriva om? Elr vad vill ni att jag ska skriva om på bloggen? Ni behöver inte svara om ni inte vill göra något åt saken.. Men ehm.. Äsch skit i det. Ni får ha en kul kväll (*host*Bortsätt från andra *host*)

Signature


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)