Kusin Suzy - Patrik Paprika
2009-11-30 / 20:52:04 / Knasigt!

Jag avslutar den här (inte så härliga) måndagen med en video som jag rent utav kan dö av skratt på grund utav. Hur länge kan ni se på det här videoklippet utan att skratta som en gris?? Jag tror att jag klarade 5 sek cirka. Jag har rätt till det här videoklippet eftersom att det är min egna kusin och brorsa som har gjort det. Och Suzy - Du får säga preciiiis vad du vill ;') Här har du din hämnd. Mohahaha ^^ Jaaa... Hampus fnissar hela tiden och bilden är vänd.. Men.. You know what? I DON'T care. Vrid på huvudet L A T M A S KA R  x)


Ps! När Suzy är fullt seriös finns hon på RONANDER.BLOGG.SE
Godnatt och sov gott...

Signature



1 Kommentarer
suuuuuzy !:

fyfaaaaaaaaan vad dåligt av dig Emma!

Jag ska döda dig när jag väl träffar dig!

ta boooooooooort! hahaha



SKRIVET DEN: 2009-12-02 KL: 19:54:41 URL: http://ronander.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)