Förlåt Lydia men jag var tvungen!
2009-11-27 / 22:47:45 / Knasigt!



Jag var tvungen.. Helt seriöst. Tvångstanke, eller ngt i den stilen. Jo, men det är sant för jag var på flummhumör så jag och Hampus spelade in en video med min (och hans) kära råtta, Lydia! Japp. Och eftersom att jag är så generös och för att det där *PiiiP* ljudet är så konstigt så ska jag "dubba" allting. Ni får ursäkta bildkvalitén (Vi filmade med min mobilkamera - 2.0 megapixel) och ni som inte orkar får gärna.. hehe.. skippa texten under. Ciiao!

Från början nu då:  E = Jag | L = Lydia

  1. E - "Lydia du är här för att vi ska prata om din ekonomi!"
  2. E - "Mm, det är så att du har mycket OSTDALER att betala"
  3. E - "Det här är, det här är inte lätt för banken" *Fniss*
  4. E - "... Dem kanske inte kan hjälpa dig med det här, för att du ligger så mycket efter med din OSTDALER- betalning"
  5. L - "Aaw"
  6. E - "Och det innebär att du måste lämna ifrån dig ditt hus... På Ostvägen 1"
  7. L - "Jaa, men då blir jag hemlös! (omg)"
  8. E - "Jaa, du får bo på gatan som alla andra råttor får"
  9. L - "Jah! Jag kan bo på den här kudden!! *stolt*"
  10. E - "Det.. det är ingen bra idé... Nej! Utan vi måste ju försöka hitta en lösning här Lydia."
  11. E - "Vad ska vi göra åt saken tycker du?"
  12. L - "Tvätta mig!" *smart*
  13. E - "Nej det tycker inte jag är någon bra idé hur.. hur.. På vilket sätt tjänar du pengar på det?"
  14. Hampus dampskrattar x]
  15. L - "Vad sa du??"
  16. E - "Men på vad Lydia?"
  17. L - "Tvätta bilar!" *Lysande idé*
  18. E - "Tvätta bilar? ..Ja, det kan man göra men du behöver inte tvätta dig själv för att kunna tvätta bilar"
  19. OBETYDLIGT/ SVÅRT ATT HÖRA
  20. E - "Vilka bilar ska du tvätta då? Nä.. Nämn en person som du ska tvätta bilden på" (Wtf??)
  21. L - "Mmmmmm... Mmmmm.. Mmmmm"
  22. E - "Asså, nu kan vi inte fundera hela dagen här"
  23. L - "Äuhm, hmmm"
  24. E - "Aa, men kom på det nu Lydia" *Irriterad*
  25. E -  "Göran Persson??"
  26. L - "Aaa"
  27. E - "Mmm"
  28. L - "Britney Spears!! (..Sååklart)
  29. E - "Britney Spears?.. Hur ska du ta dig dit då, till.. Hollywood?"
  30. L - "Hmmmm.. Ähm.. min råttmoped!"
  31. E - "Råttmoped? .. Okej.. Aa, men hur hade du tänkt att du skulle nå upp till själva bilen då?"
  32. L - "Hm, kanske ..ehm... Brandbil!" *Lysande idé*
  33. E - "En brandbil"


    Signature

7 Kommentarer
Maja:

Ni är knäppa men söta och har härlig fantasi.... <3 Puss



SKRIVET DEN: 2009-11-28 KL: 00:00:54 URL: http://majasmuskler.bloggspace.se/
Johan A Olin:

Ni två är ju helt underbart KNÄPPA! :)



SKRIVET DEN: 2009-11-28 KL: 00:43:07
emma:

åå fett söt hon är <3

vem gjorde råtans röst?



SKRIVET DEN: 2009-11-28 KL: 10:35:36 URL: http://emmajosefinaeriksson.blogg.se/
Din Becki:

Hej, emma! söt blogg! <3 hoppas du mår bra! =) Gulligt inlägg

Kram Becka



SKRIVET DEN: 2009-11-28 KL: 10:49:05
Emma:

Haha, tack allihopa. Jo, Hampus gjorde hennes röst ^^



SKRIVET DEN: 2009-11-28 KL: 11:09:30 URL: http://Den här bloggen
-Anna:

haha ni e så roliga :D

Gud va bloggen är fin gumman!

kraaaamar <3



SKRIVET DEN: 2009-11-28 KL: 12:34:15 URL: http://deaq.blogg.se/
Quennie:

Så klockren !



SKRIVET DEN: 2009-11-29 KL: 21:37:38 URL: http://deaq.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)