Fläskkarré, Potatisgratäng, mozzarella med tomat
2009-11-28 / 19:32:19 / Familjen

Nu är det dags att äta lite tror jag. Sedan blir det väl Robinson Karibien (Heter det så förrresten?) Vi var alldeles nyss och handlade, elr pappa handlade och Jag och Hampus köpte godis på Godishörnet i Gurra. Det blev rätt mycket.. Men det är å andra sidan väldigt billigt där. Slår vad om att det blev över ett halvt kilo och ända kostade det 35 kr.

Tidigare idag, som sagt (Skrivet i det här fallet), städade jag. Elr det blev väl inte så mkt till att städa utan jag dammsög lite här och där. Så det blev väl lite halvdant *fniss* Betydligt mycket renare blev det iaf.

Nu kallar pappa - Maten klar *mums*

Signature


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)