Är det normalt att gå i sömnen och dö?
2009-11-27 / 19:42:10 / Knasigt!

Wtf

För att:
Dör när du i sömnen går av ditt hustak på ditt stora hus.


...Nej, det är sant! Jag kollade på facebook. Jag kommer att dö - aldrig, för jag är odödlig (man kan ju alltid önska).. 6 September 2024. Okej, ja och som ni ser så kommer jag att gå rakt ner från mitt eget hustak (hoppas bara att det inte är ett höghus jag bor i 2024) MEN jag tror inte på sånt här, eftersom.. Ja, men det ser ni väl själva på bilden. Jag menar.. Hur normalt är det på en skala från ett till tio att man, i sömnen (dessutom), går upp på sitt tak? Men, okej vi får väl se. Har vi tur/ otur ;o så har jorden kanske gått under redan 12 år innan.

Signature


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)