Tröttsam söndag *gäsp*
2009-12-06 / 20:42:16 / Knasigt!

.

Jag har sååååå långtråkigt så nu tänkte jag ge er ett långt inlägg *yaay* Jag kanske kan börja med att berätta vad jag har gjort idag? Som kanske några utav er redan vet så har jag ju (som vanligt) varit på gotland. Så med andra ord kom jag hem i eftermiddags. Jag vaknade vid tiotiden då det var två timmar kvar innan vi skulle åka mot flygplatsen (!! Ja det finns en på gotland) så jag slängde i mig frukost och fick hjälp med att färga håret. Så nu är det gjort ;D Det var nästan för lite med bara en förpackning! Skulle ha behövts två till mig som har så långt hår. Men iallfall, sedan har det inte hänt så mycket mer. Planerar lite inför morgondagen. Ska jag ställa klockan på 05.30 som jag brukar? Jaa. Måste kolla så att mina jeans blivit torra imorrn, DESSUTOM ska jag nog göra scones. btw, det åt vi till frulle imorse, elr var det igår? ;) Blev så sugen på det nu och insåg att vi har allt som behövs. Haha, vad gör man inte? Har just druckit upp ett glas varm choklad och pappa är iväg till faster (min faster och hans syster) Hampus vet jag inte vad han gör. Pet society på FB?? Skulle nt förvåna mig.


.


.
Resultatet: Before & After
I'M SOO CUTE <3


.

sthm
Dessa söta krokar vill jag ha bredvid min garderob (särskilt den rosa ;) Finns här!



1


1 Kommentarer
Johan A Olin:

jädrans vad snyggt det blev ;)



SKRIVET DEN: 2009-12-06 KL: 22:09:04



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)