Trögt
2009-12-25 / 16:36:50 / Vardag

Idag gick hela familjen upp vid två (14.00). Så jag antar att vi alla var aningen trötta ;) Ändå var vi inte uppe så farligt länge. Bara till halv tre (Då somnade jag) efter att jag sett filmen ''The Heartbreak kid'' med Ben stiller och Malin Åkerman (Ja, hon är svensk) den var faktist jättebra. Betydligt mycket bättre än mina förväntningar. Jag fick ju fler julklappar efter mitt förra blogginlägg. T.ex. Adidas parfymen ''Pure Lightness'', Lady gagas senaste skiva ''The fame monster'' med bl.a. Bad romance, 1250 kr (Egentligen skulle jag ha haft 400 kr mer, men dem köpte jag julklappar för.. Jag fick nämligen 400 kr av pappa i förskott) och massoor med mer saker.

Men det bästa har inte varit ännu ;) Vi ska ju fira julafton hos pappa också vid nyår. En gång hos pappa och en gång hos mamma. Så blir det när man har skilda föräldrar. Haha, bara bra :D



2 Kommentarer
Madalena.:

sv: Visst är han! Haha. Tackar :)



SKRIVET DEN: 2009-12-26 KL: 21:03:30 URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
Rosida:

Den filmen är asbra! :D



Sv: Precis. :)



SKRIVET DEN: 2009-12-26 KL: 21:12:49 URL: http://beyondthesurface.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)