Tripp till Ikea och info om morgondagen!
2009-12-08 / 21:32:09 / Vardag

Sorry..
Hej på er alla läsare! Förlåt för dålig uppdatering (skulle ha hunnit med tre- fyra inlägg vid det här laget) men nu är det såhär va.. att Hampus, jag och pappa var på Ikea. Trååk jag vet, men pappa skulle köpa lite olika grejjer. Hur som helst, det var varmt och alla gick och knuffades (Inte vi tre då, utan alla andra kunder x) Till slut var vi klara och jag och Hampus gick och köpte glass för en femma var ;o Så himla billigt på ikea jämt!

Innan vi åkte till ikea var vi på Frisör skolan (Gymnasium i Gustavsberg) och klippte oss. Jag klippte bara topparna men Hampus klippte säker en 3 till 4 centimeter eller något sånnt. Det var faktist otroligt modernt på gymnasiet. Det ser nästan ut som ett fängelse utanför (!) Haha - Det är sant..

Nu sitter jag här hemma. Borde sätta på teven och se mitt favoritprogram, men vet ni vad??... Känner inte riktigt för det. Dricker vitaminer i vatten. Låter inte gott men det är det faktist. Liiite, lite. Smakar ungefär som geléhallon i sockerdricka med aningen saltare smak. Tolka det hur ni vill! x)

MEN, vad händer imorgon då?? Jo, jag brukar VANLIGTVIS ha sovmorgon till.. Vad är det?.. halv åtta. Men nu är det så här va att jag ska ta Svininfluensa sprutan *Gaaaaaah* Preciis den dagen då jag har sovmorgon till halv tio. Ibland blir jag bara såå irriterad -.- Det värsta är att man ska VARA DÄR halv åtta (på morgonen såklart) Och vad säger pappa då? Jo så här: "Men du har ju det nästa vecka också!" Jo, tack jag vet. Men snacka om att underskatta sovmornar.




ikea
.


1 Kommentarer
Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

hihi, tack ^^ följas via bloglovin? <3

kram



SKRIVET DEN: 2009-12-08 KL: 21:34:31 URL: http://ligon.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)