Till gotland med båten ikväll
2009-12-04 / 16:18:55 / Familjen

... USCHH!! Jag hatar den där båten. Och jag hatar att det tar så lång tid jämt. Jag undrar hur många timmar  jag hade sparat om jag inte åkte den. Säkert ett par dygn eller så. Men vad gör man inte.. Ska man till mamma så ska man. Och nu är det så va att det tar ett tag att ta sig till en ö i östersjön. Helg blir det iallafall :D Lördagsmys (/Godis) och Robinson framför brasan imorgon skulle jag tro. MEN jag kommer inte blogga föränns på söndag kväll då min dator hos mamma kraschade (i Oktober -.-) KANSKE är den fixad. Men jag vet inte ännu. Jag kan inte lova att jag bloggar iallfall, så mycket vet jag.

Det har väl varit en hyfsat lugn dag i skolan. Trååkigt SOM VANLIGT. Men skolan måste man gå till iallfall -.-' Jag är lite trött bara. Det är på fredagar som alla är så trötta så vi var alldeles pratiga idag på lektionerna. Vi fick ett par utskällningar på eftermiddagen. Lasse sa till och med; "Ni beter er ju som apor!" x) Det blev väl bra såsmåningom men långt ifrån lungt har det varit idag. Anna Z har nu slutat *Pust* Tack och lov. Men kommer nog ändå sakna hennes "jag- är- så- avundsjuk- på- dina- naglar" snack. Btw, vi fick nudlar och kycklingwok till lunch ;)


.



FRAMFÖR BRASAN...

.





1


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)