Svininfluensa spruta *check*
2009-12-09 / 08:38:32 / Knasigt!

Nu har jag varit och tagit sprutan med vaccinet mot svininfluensan. Skulle väl inte vilja påstå att det gjorde något vidare ont alls. Det kändes bara när hon stack in den och sedan kände man inte mer än så. Biverkningar har jag inte fått ännu, men det kommer väl något såsmåningom. Det gör det alltid. Sedan så ska jag ta en andra dos om ett par veckor *Jippi*  -.-' Hade det varit så att jag var tretton nu så hade jag sluppit det..

Efteråt fick jag ett litet klistermärke. Hahahaha x)


.
Klistermärket som jag fick när jag hade tagit sprutan..


Jag börjar halv tio, så ska nog gå hemmifrån kvart över.. eller någonstans där.



.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)