Stressigt! + Hemlis
2009-12-13 / 13:13:16 / Sötast!

Gick upp för två timmar sedan ungefär, och vi ska nog snart äta lunch snart tror jag. Dessutom MÅSTE jag plugga inför matte provet imorgon! Jag vet inte varför, men jag känner mig bara helt stressad av någon anledning :s Jo, just det. Jag har ju lovat mina sötnosar att göra en ny design och header till deras blogg. Japps, det har jag lovat så det ska jag hålla också ;) Tänkte nämligen ge dem stoooor överraskning! ^^ Thihih. Jag skämta bara.. Nej men jag tänker fixa en jättefin grej till deras blogg. Så var det med det. PUNKT. Och ifall någon utav er tre skulle råka läsa detta nu (D, A elr Q) så säger jag bara.. Grattis! hihi. Det kommer nog ta ett tag men det är det värt.

.


1 Kommentarer
Anna:

:D:D:D:D:D:D:D



SKRIVET DEN: 2009-12-13 KL: 13:16:41 URL: http://deaq.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)