Sorry för dålig uppdatering
2009-12-19 / 23:01:46 / Familjen

... Och nu har jag ändå all tid i världen. Nej, inte riktigt egentligen.

IDAG: Hela dagen idag har jag gått på stan och köpt julklappar. Måste säga att det gick rätt bra tillslut efter att ha letat i tre-fyra timmar. Fattar inte hur vi lyckas när gotland ändå är vääldigt litet. Haha :D Jaja. Nu sitter jag i soffan framför brasan och ser på stardust. Något som tydligen alla i min familj förutom jag har sett :S Vad är det med mig, Är jag bara lite efter eller vad? Mm.

IMORGON:
Ska vi bara ta det lugnt. Inget särskilt planerat iallfall, så vi sitter nog hemma eller är ute och springer i snön.

PÅ MÅNDAG: Jaaa.. På Måndag börjar expedition julgran. Jag, mamma och hampus ska leta efter en kungsgran. Vet inte varför det blir just en sånn gran men det var något om allergi. Jag tror att vi ska spela in den såkallade expeditionen med mammas lilla blå kamera så håll utkik på bloggen. Lär bli rätt kul! ;D

"En jul utan julgran är ingen riktigt gran.."


Btw. Lite bilder från idag,, Om du vill förstora någon så är det bara att dubbelklicka på någon av dem!

strumpor
"Fick låna mammas luddiga snobben strumpor, myyysiga"

jag
"Jättefina julgranskulor som vi köpte på Rusta (Ser ut som små discokulor i olika färgglada färger. Det var ett självklart måste så dem följde med hem)"

jag
"Efter våran tur på stan, vad mer behöver jag skriva?"

jag
"Blir nog min nya facebook profilbild"



.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)