Ska jag färga håret mörkare?
2009-12-03 / 16:00:09 / Must DO

M Ö R K A R E ? ?
ABSOLUT inte svart. Nej, nej. Jag tänker mer på mörkare brunt. Nu när det blir vinter så är det ju mysigt med mörkare hår. Och dessutom är jag så himla trött på min vanliga hårfärg. Usch (!) Jag måste ju först prata med mamma och pappa (om jag nu verkligen vill färga det) och hitta någon som kan färga det. Pappa? NEJ :0 Hampus NEJ! Haha. Jag har ju färgat förut. Minst sex gånger så jag vet att jag inte är allergiskt elr något sånnt. Se på bilderna nedanför så kanske ni kan gissa till er hur det (KANSKE) kommer bli,

hår
Ignorera allt annat utom håret för hela bilden var... Konstig! Suddig. Hehe. Hittade ingen annan bara, Och NEJ jag är inte bra på att redigera hårfärg ibland. Bl.a. denna gången. Det blev lite grönt runt kanterna på håret. Men det är svårt att få det att se bra ut. Och dessutom kanske det inte blir exakt den färgen. Kanske blir det Ljusare (Blont?!) istället. Men det blir inte mörkare än på bilden. Det kan jag garantera. Ooo! Nu blev jag sugen på att färga håret blont igen :/ Ahja! Blir det något så blir det mörkare ;)

hår
Jämför! ;) Kan bli lite fel med blixten på och allt.. Så vet nt ifall nyanserna tillsammans är helt rätt.


1



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)