Råttor? Äckliga?
2009-12-14 / 19:26:47 / Knasigt!

..Isåfall tycker jag att månen är rosa! ;) Vadå? jag kanske tycker det. Jag ska bevisa för alla någon gång att råttor är dem mest ofarliga djuren man kan tänka sig. Denise och Anna har precis gjort sig av med skräcken, och dem har båda haft Lydia (Se header) på axlarna. Jag LOVAR er att dem är absolut ofarliga. Vad får ni allt ifrån? Anyway. Från och med idag så kommer jag att lägga in en ny kategori som heter "Lydia minibloggar" Så från och med idag och framöver så har Lydia en egen kategori. Där under läggs alla inlägg som berör Lydia. Pusspuss..

 kanske dessa bilder kan få er att ändra er?? ;) <3
-

-


-

-

.


1 Kommentarer
Amanda:

Aw, vad gulligt! <3 Ska hon få springa runt på tangentbordet när hon bloggar? ;P ^^

Puss&kram ♥ Saknar dig jättemycket! <3



SKRIVET DEN: 2009-12-15 KL: 16:06:50 URL: http://typmandaah.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)