Nu när det är kallt..
2009-12-03 / 19:19:20 / Must have's

Vinterkallt
4 tips för kalla vinterdagar!


1.
Köp ett mysigt värmehjärta från Coolstuff.se. Har även själv haft sånna för ett par år sedan. Dem funkar garanterat och är jättesköna att klämma på. När du trycker på den lilla knappen i hjärtat stiger den i temperatur. Tror att den skulle bli upp till 50 grader eller något i den stilen. Lägg den i jackfickan så håller du dig varm i 20- 40 minuter. Läs mer på Coolstuff.se (Där kan du även beställa hjärtat)


hjärta




2. Köp en mysig fleece/"gos" tröja. Finns inget mysigare än en för stor fleece tröja. Särskilt inte efter en tur utomhus. På melba.se har dem jättesöta hoodies (bl.a. med små öron på luvorna ^^) Någon gång ska jag köpa en hoodie från melba. Det har jag lovat mig själv ;) En med öron...


hoodie
(Foki har denna ;) finns HÄR!






3.
Gör en kopp varm choklad (MED vispgrädde ;) Det är...Nästan.. alltid gott. Speciellt när man gör den riktiga "versionen" och inte bara värmer på ett glas oboy (*host* Som jag brukar göra) Eftersom att jag är så generös så bifogar jag receptet också!  Sätt igång nu, gör en kopp choklad ^^


kopp

choklad
Toppa allt med marshmallows ;) MUMS




4. Byt ut ditt vanliga täcke till DUNTÄCKET (Om du inte redan har) då det blir betydligt mycket kallare på natten nu i vinter. Jag sover med duntäcke året runt, men uppskattar det som mest i mitten av vintern,. Såklart! Alla tycker ju olika men duntäcke måste ju ändå vara en utav dem mest självklara sakerna till vintern :0
dun dun




1



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)