Nu hörrni'
2009-12-23 / 21:44:11 / My xmas 2009

..Nu är det lite mindre än tre timmar till julafton :'D Jag döör av längtan. Undrar om jag har varit snäll i år? För i sånnafall lär jag nog få dem julklappar jag önskat mig. Hoppas kan man alltid. Har redan fått 400 kronor av pappa (i förskott) men dem köpte jag julklappar för. Men lite snäll måste man ju vara tillbaka. Tror faktist att pappa fick dem dyraste julklapparna av mig i år. Men mammas har jag gjort med mer omsorg på något sett. Det blev nog lite complicated för er nu. Haha!




.

Två lager med citronkola. Mums? Mormors egna recept.

.

Våran julkola blev lite misslyckad i år, men god blev den. Haha!

.

Min ena favorit julgranskula :) Ni vet dem jag skrev om för några dagar sedan?

.

... Och min andra favorit ;)

 

GOD JUL!

 

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)