Men gud, förlåååt! :0
2009-12-12 / 23:43:07 / Familjen

.. Har HELT, TOTALT, ABSOLUT glömt bort bloggen :$ Shame on me! Nej, nu ska det bli ändringar på det. Japps, idag har jag varit lite här och var. Först i Nacka Forum och sedan på Filmstaden Söder. Har nämligen sett 2012, och har bara EN sak att säga... Absolut-Den-Bästa-Filmen-Jag-Sett-På-Länge-Och-Jag-Har-Sett-Måga :0 Shit, det där blev rätt mycket ändå ^^' Anyway, det var riktigt trevligt. Efter Nacka Forum (Var ju meningen att vi skulle julshoppa lite, men det hann JAG inte med, för jag hade sån beslutsångest) åt vi på Burger King. Haha, hursomhelst så var vi inne lite på Lagerhouse, Riktigt cool butik faktist, Kunde knappt hålla mig*hosthost*.. Ville faktist typ köpa.. Allt där.  Allt från en tvål som såg ut som en chokladkaka till en Tuggummimaskin ^,^ Aja, nu vet ni iaf vad jag har gjort idag.

.
Alla måste se 2012 någon gång...


Juste! Innan vi åkte till Nacka så var vi på promenad i Farsta Slottsvik (Ungefär vid Gustavsberg Centrum) där vi bodde förut. Bara för att pappa tyckte att "Vi ska gå på promenad innan solen går ner, för nu skiner solen. Ni behöver röra lite på er" -,-' *suck* Det var SVINKALLT! Och.. Vet ni vad!! Den första snön har kommit. Yaaay! Okej, förlåt, nu är jag barnslig :$

Pusspusspussar <3

.


1 Kommentarer
deaq:

Tack emma gmn ! älskar dig !<3



SKRIVET DEN: 2009-12-13 KL: 12:53:52 URL: http://deaq.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)