Jul, Jul, alla älskar jul!
2009-12-07 / 20:43:00 / Must have's

.

1. Elizabeth Arden - Eight hour cream (Lipstick) Skiiitdyr.

Info: Jättebra nu när det är kallt ute och läpparna blir torra. Jag lovar
att det verkligen fungerar. Jag hade värsta flagnade läpparna i
helgen och jag smetade på (Mamma har dock bara själva KRÄMEN)
min mammas eight hour. Nästa dag... Gone!
Brukar dock kosta emellan 100 och 200 kronor :s


2. Mascara (Skiter i vilken, bara det är Max factor elr Maybelline)

Info: Nu är det dags för ny mascara tycker jag väl. Byta regelbundet ska man ju.
Anyway, jag ska önska mig ny mascara. Dem kan köpas överallt. Huvudsaken är 
att ögonen blir markerade och ögonfransarna långa och svarta ^^ PUNKT.


3. Jättegulligt armband (La CiCi pink) från Bagsandfashion.com

Info: Jag säger bara, vill ha, vill ha, vill ha :o SÅÅ GULLIGT!


4. Tights/ Leggings från BikBok.com.

Info: Snygga? Japps. Det tycker jag iaf.


5. Depend manikyr- set.

Info: Ska man ha fransk manikyr så ska man förbannemig ha det
noggrant gjort xD Eller? Skrev jag fel där? Anyway.. French manicure *Yaay*


6. Presentkort på SF bio.

Info: Men hallå?? Behöver jag änns förlara varför? ;s
Alla vill väl se på bio? Bio, Bio :')


7. Money, Money, Money.

Info: Jaao, om ni kollar på ovanstående rubrik så säger det en del ;o


8. BH från Lindex.

Info: Jahapp, och vad exakt vill ni att jag ska förklara mer om
Hellokitty behån med röda prickar och rosett mer än att den är
prickig med en rosett? ;o Fattar nt.


9. Halsband från Cocoo.se

Info: Cocoo har dem mest sötaste halsband ni kan tänka er :'D
Behöver jag skriva mer?? Ok.




.


 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)