Jag sjunger - Last christmas
2009-12-11 / 16:24:44 / Vardag

L A S T C H R I S T M A S M Y F R I E N D S
Den här eftermiddagen har jag ägnat åt att sjunga! Hihi, var tvungen att göra flera olika inspelningar för att få det att bli bra (NÅGORLUNDA) Men eftersom att det börjar närma sig jul och att jag vill vara lite extra snäll nu när det är fredag och allt.. Såå.. Vad gör man inte för sina läsare? Quennie, du sjunger fortfarande bäst av alla och det vet du! På tal om det. Jag hade tänkt att ladda upp videon som vi spelade in på skolan (En video när Quennie sjunger) Men, i know it's sad, jag hittar inte videon som Denise skickade till mig efteråt. Mitt ljud var cepe. Och eftersom att jag så gärna ville ha den.. Med ljud! *Haha* så sa hon att hon kunde skicka den. Anyway, Lyssnas nu på min lilla sång x') Skriv efteråt vad ni tycker. Jag vet, min röst är jätteljus när jag sjunger. Puss Puss, Ps! Sången börjar vid 00:12

                             

                                                       .

4 Kommentarer
Johan A Olin:

Jag hade lätt röstat på dig i Idol! :)



SKRIVET DEN: 2009-12-11 KL: 20:56:57
Maja:

Gissa om din mamma sitter med tårar i ögonen nu... <3



SKRIVET DEN: 2009-12-11 KL: 21:15:08 URL: http://majasmuskler.bloggspace.se/
Anna:

du är sjukt bra emma! Jag ryser just nu,det va super fint :) <3



SKRIVET DEN: 2009-12-12 KL: 13:52:33 URL: http://deaq.blogg.se/
Mira & Suzy:

Nej guuud va fint duu sjunger lilla emmzy! // suzy

Måste instämma med Suzy, jättefint verkligen! // Mira



Saknar dig! // mårteb sussan suzy mira elliot & lilla tuva sanna och mååååånga fler :)



SKRIVET DEN: 2009-12-21 KL: 11:18:03 URL: http://ronander.blogg.se + miiraass.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)