Its christmas :'D <3
2009-12-24 / 15:08:05 / My xmas 2009

Jag har öppnat ett par julklappar, har fortfarande kvar en massa, Snart blir det Kalle också :'D Strålande start på dagen med andra ord. Det är bara jag, mamma och Hampus  hemma. Jag vaknade och öppnade min  julstrumpa., haha, fick lite godis och sånt i den. Vi har precis ätit lite julmat och ser på "Nu är det jul igen" på femman. Lite kul faktist. Och nix jag tror inte på tomten :')

 

-

På bilden (Mina julklappar hittills): Lumene "Eye Makeup Remover", Mascara "The colossal volum' express mascara", Mascara "Volum' express turbo boost mascara", SPA - väska (Fame) "Body lotion- Body mist- Shampoo & shower", Ögonfransböjare från Lindex, Ögonfransböjare från HM"



.

Resultatet av mascarorna :)

 

Anledningen till att det finns två utav mascaran och ögonfransböjaren är att det skedde ett litet missförstånd, men jag är NÖJD ändå ^^ Btw. Vi ska fira julafton en gång till fast hos Pappa. Haha. så jag får dubbelt så mycket julklappar.

 

 


Vad har ni fått i julklapp??

 

| God jul ;) <3 |


2 Kommentarer
Amanda:

Hej kolla in min blogg snälla och om du kunde kolla in den lite då och då är du söt sötnos puss puss puss puss puss och miljarder kramar och god jul på dig



SKRIVET DEN: 2009-12-25 KL: 06:53:34 URL: http://mandisfriends.blogg.se/
Mira:

Sv; Aha okej :D Nej faktist inte! Jag tror väll här näst att det typ blir en bio eller nåt, vi får se! Men kram på dig sålänge!



SKRIVET DEN: 2009-12-25 KL: 16:09:40 URL: http://miiraass.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)