Today & yesterday ♥
2009-12-29 / 13:26:05 / Vardag

... Jag fick lite saker med mig hem från igår. Ett linne, en bh, och proffs hårspray. Mitt hår gör lite som det själv vill nämligen, behövdes verkligen med andra ord. Allt från Lindex och gick på ungefär 250 kr. Linnet kommer nog bli min favorit om inte annat. Det va jätteskönt (Har det på mig idag)

.

 

Idag har vi planerat att gå på bio. Alvin och gänget 2. Tror att den ska vara jättebra, men egentligen skulle vi se New Moon, men den börjar gå först imorgon. Lite synd, för då åker vi hem till pappa. Och efter bion blir det sushi (A) vet ni hur länge jag har väntat på det? Det finns bara ETT enda ställe med sushi på gotland. Rejäla ilandsproblem har vi här x]

 

.

 

Jo, just det! det var något mer.. I förrgår beställde jag filmer från Cdon.com och dem har kommit idag. Yay! Det var en dubbel dvd med MARLEY OCH JAG & BRÖLOPSDUELLEN (I samma fodral alltså) och hela säsong två av GREYS ANATOMY (ja, jag har blivit beroende :s) men lova att inte mobba mig för det xD

 

. .

 

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)