Idag:
2009-12-21 / 19:12:49 / My xmas 2009

Japp, ännu en dag har passerat (Näästan), villket menas med att det är färre timmar kvar till julafton. Yaay! Hursomhelst. Idag har vi köpt en julgran. Jag är ganska lycklig just nu med andra ord :D Hoppas bara att vi får behålla den under hela jul. Vi har också gjort julgodis. Citronkola (Vet inte vad det har med julen att göra, men vi brukar göra det) och chokladkola. Men chokladkolan står fortfarande och puttrar på plattan, den ska stå där ett tag till. Men Lite MYCKET fler saker måste fixas innan julafton. Gah! Hur hinner man?? Lite  exempel bara är; Knäck, Julskinka, Pynta julgranen, slå in julklappar (samt köpa de sista), hemmagjorda köttbullar osv. osv. DÄRFÖR kommer jag nog inte att kunna blogga förräns efter jul. Jag kanske får tid över och skriver något kort inlägg då och då.. Men som sagt.. Därför säger jag.., Have yourself a merry little christmas! Pusszssar!

.

.

"We I wish you a merry xmas, i wish you a merry xm-as, i wish you a merry xmas and a happy new year!"

 

XoXo Emma


1 Kommentarer
Mira:

Sv; Tack detsamma! Är du hos Maja nu? :D



SKRIVET DEN: 2009-12-22 KL: 11:08:46 URL: http://miiraass.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)