Har duschat - Trött nu
2009-12-01 / 06:40:39 / Vardag



serie

Det här är mitt FÖRSTA morgoninlägg. Jag är så himla trött.. JÄMT och särskilt på morgonen. Ställde alarmet på mobilen på 05.40 (!) För jag ville duscha och göra mig iordning. Men jag snoozade tre gånger.. För att jag var så himla trött. Sånn är jag.. Ifall jag lixom vill gå upp tidigare en dag och ställer klockan på 06.00 säger vi, + att jag snoozar (säkert en elr två gånger) så kommer jag upp vid halv sju tiden och då har ju hela grejen bara *poof* försvunnit. Så nu har jag lärt mig att man ska räkna in snoozningarna när man ställer klockan så att det blir rätt. Hehe. Ganska självklart egentligen (Ni vet väl att jag var blond som liten va ;) Elr assåå.. Jag har färgat sex gngr)

OCH VET NI VAD?? Nu ska jag äta upp första luckan/chokladen i min rosa kalender :D

Garfield
Signature



1 Kommentarer
Johan A Olin:

lägg dig tidigare ;)



SKRIVET DEN: 2009-12-01 KL: 19:21:56



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)