Från gotland (färga håret)
2009-12-05 / 14:00:07 / Must DO

Jag bloggar lite iallfall kunde inte låta bli ;) Nu har jag pratat med både mamma OCH pappa och därmed fått tillåtelse att färga håret *Yay* Så ifall det blir som planerat så ska jag och mamma ner på stan lite nu (men hon fick ett migrän anfall så vi får väl se hur det blir) Kanske jag kommer till skolan med mörkbrunt hår :0 Ska dessutom betala hårfärgen för egna pengar -.- så får se vart jag hittar billigast någonstanns ;) Höhö. Ljusare blir det INTE iaf. för håret kan bli missfärgat. Hur somhelst, nu ska jag gå och fixa mig lite. Wish me goodluck! (Hoppas jag hittar rätt färg)


denna
Denna färgen tror jag det blir (Färgade med den förra gången)



1

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)