Fjärde advent
2009-12-20 / 12:26:50 / My xmas 2009

Gissa vad? Det är ju fjärde advent. Och jag har alltid trott att fjärde advent var på julafton :s Vet inte varför. Hursomhelst, jag har precis ätit frukost och har rätt trååk. Vi vaknar ovanligt sent dagar som dessa. Brukar bli vid 10 eller halv 11. Mamma vill att jag ska ta kort när brorsan åker pulka så det får jag väl ta och göra då ;) Så om en ahlvtimma eller så så går jag nog utomhus och släpar på en pulka. För det blir ALLTID så att jag tillslut också vill åka pulka och då får gå och hämta en egen hemma ^^ Jag återkommer med bilder senare. Pussss!
Btw. Någon mer än jag som ska se anna anka firar jul?


.

.

.

 


1 Kommentarer
Johan A Olin:

svaret på frågan är NEJ!!!!



SKRIVET DEN: 2009-12-20 KL: 13:03:51



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)