Ciao again!
2009-12-15 / 17:50:12 / Vardag


Mariah Carey, - All i want for christmas is you --->
 
Japps, hejsan igen då bloggen och du såklart. Jag skulle som sagt bara byta dator. Jag letade runt på google efter ingenting egentligen och kom och tänka på julen. Nu kan jag inte sluta. Bara NIO dagar kvar. Helt sjukt :'o Gaaaaahhhh!! Hjälp vad jag längtar. Samtidigt lyssnar jag nu på Mariah Carey - All i want for christmas is you! (Har nynnat och sjungit på den hela dagen, gissa om Quennie blev störd på det ^.^) Så ni kan ju försöka tänka er viken julstämmning det blev. Ååååå. Och idag ska jag och Hampus dessutom ta upp granen från förrådet där ute (Vi har skjutit på det läänge, länge nu) Nog för att den är av plast men en jul är ingen jul utan en julgran ;o Så det så! Nu har jag btw. räknat ut hur många sekunder det är kvar till julafton ^^ Resultatet blev.. Hehe.. 34560 sekunder. Eller har jag räknat fel nu? ;s Aja, hur som helst nu ska jag nog börja avsluta det här inlägget. Pussar!
.

                                                                         

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)