Blå glassbomb...
2010-01-01 / 00:54:57 / Knasigt!

...orsakade det här! Haaha. Men den var jäättegod :) Grejjen var den att den var dränkt i karamellfärg så allas tungor blev svarta! :D Fattar bara inte hur man lyckas få den att se ut som den gör. Har ALDRIG någonsin ätit en sån glass(bomb), En på miljonen. Nu har jag något att skryta om ;) Kan inte varit många som ätit en sånn.

.

Det var typ sånna där bloss på den ;)


.

Hampes tänder och tunga var NÄSTAN värst (efter mina)

.

Kusin, Freja och Jag framför spegeln i badrummet.

.

Om jag inte lipar hur ska ni då kunna se tungan? :o

.

Ingen kommentar plz ;) (btw, se markus tunga.. låååång)



Puuuusss! // Emma (Med blå tunga)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)