28 dagar
2009-12-05 / 22:13:09 / Familjen

Jag börjar bli lite trött faktist. Ser på "28 dagar" på tv4 (Just ny nyheterna) Den är jättebra faktist. Idag har vi iallfall köpt hårfärg ;) Vi hann nt färga idag men vi gör det imorgon. Sedan lagade vi mat.. Köttbullar med potatismos, båda hemmagjort. Här här det inget pulvermos som gäller ;) Nej nej.. Det gick väl sådär ärligt talat. Vi fick göra om allt men tillslut så.. Jah. Spelar just nu lite på FB.. Farmville? Nejnej.. Det är, enligt mig, ett skitspel :'p Nu fortsätter 28 dagar. PuSSS!

Ville bara skriva ett inlägg innan jag lägger mig..


1

2 Kommentarer
Mira:

Hejj kusinen!

Jättefin blogg du har!

Besök gärna min, har fixat en ny header :D

Kramar!



SKRIVET DEN: 2009-12-06 KL: 12:45:27 URL: http://miiraass.blogg.se/
Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

i know, but i tought it was something similar , i thats why i wrote it :) allt bra?

kram



SKRIVET DEN: 2009-12-06 KL: 16:06:05 URL: http://ligon.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)